Thursday, April 3, 2014

untuk peringatan kepada diri,
mulut tu jangan lancang sangat bercakap. kena beza cakap dengan budak yg ala-ala sebaya dengan orang yg 10-20 tahun lebih tua walau semua satu ofis. ada faham?!

dah kali kedua ni. kedua tahu?
dan tolong behave kat ofis walaupun orang lain tak behave. faham??



dan aku sebenarnya tak positif mana. luaran engkorang nampak macam ni, belakang-belakang, dalam hati, waktu bergayut dengan partner, Allah saje yang tahu macam mana negatifnya aku. cuma untuk setiap benda aku belajar untuk berserah pada Allah. belajar. aku bukan dalam situasi korang. untuk banding sikap aku dengan korang tak boleh. korang dah lalui benda yang aku tak lalui dan aku dah lalui benda yang korang tak lalui. so tak adil untuk kau atau aku untuk banding. so whatever it is, belajar. belajar untuk berserah pada Allah.

No comments:

Post a Comment