Tuesday, December 31, 2019

dah nak dekat pukul 12. aku dah run through azam 2019 kat blog satu lagi jadi aku malas nak buat satu kali lagi kat sini. lagipun aku dah sum up siap-siap hari tu (thank u meself). kesimpulan 2019 ni pendek je. syukur Alhamdulillah. tempoh bertenang yang aku mintak dah Allah kabulkan. despite failing twice, resigned again and still struggling to catch up, aku dalam keadaan yang lebih tenang. syukur Alhamdulillah. perasaan tenang yang Allah titipkan dalam hati aku. mungkin 2020 bakal membuka lembaran baru. atau mungkin hanya kesinambungan yang sebelum-sebelum ni.

setahun yang lepas aku berharap dengan penuh kerinduan. insya Allah dalam perancangan dah sekarang. moga-moga terkabul, dengan izin Allah Azza Wajalla.

untuk 2020 harap diri ini lebih bersyukur dan banyak bermuhasabah. untuk lebih dekat dengan Dia.
untuk orang-orang tersayang, aku mohon dikurniakan kesihatan dan sama-samalah kami ditingkatkan iman.

entering my last year of 20s insya Allah. kalau tak jumpa calon (jumpa je belum nak kawen lagi) tahun depan, aku nak mengembara kejap la lepas tu. so hello partner. time to show yourself up?

No comments:

Post a Comment